poniedziałek, 20 lipca 2015

Wakacje - aktywacja!

Cześć! Z czym to ja dzisiaj do Was przyszłam? Z dużą dawką wakacyjnych spraw.


Post będzie posegregowany na kilka kategorii, a mianowicie:

  1. Moje plany na wakacje.
  2. Kilka sposobów na nudę.
  3. TOP 4 wakacyjnych napojów.
No to zaczynajmy! Zapraszam.

1. Moje plany na wakacje.

- 25.07. - 30.08. wyjeżdżam do Paryża.
- 07.08. - 13.08. wyjeżdżam do Czech.
- Challenge na zjedzenie 40 lodów w ciągu wakacji (zostało mi 25!).
- Dużo jazdy na rowerze.
- Nagrywanie filmików z przyjaciółą.
- Poukładanie bałaganu w moim życiu.

2. Kilka sposobów na nudę.

  1. Słuchanie muzyki.
  2. Jeżdżenie na rowerze.
  3. Spotykanie się  z przyjaciółmi.
  4. Zabawy w ogródku ze znajomymi: chociażby chowanego, berek, kolory (z piłką), głupi Jaś (z piłką) i wiele innych!
  5. Granie w gry planszowe z innymi.
  6. Oczywiście komputer.
  7. Rysowanie, malowanie.
  8. Czytanie książek, komiksów.
  9. Serfowanie po internecie.
  10. YouTube.
  11. Jakaś sesyjka zdjęciowa w terenie? Fotografia fajna jest.
  12. Korespondencja ze znajomymi.
  13. Spanie.
  14. Oglądanie filmów.
  15. Spacer po okolicy.
  16. Wyjście późną nocą  z latarką na ogród (jeśli lubisz tajemnicze klimaty, pamiętaj jednak, by się opryskać offem, bo w kluczowym momencie Twojego dochodzenia może Cię zaatakować krwiożerczy komar).
  17. Maraton filmowy.
  18. Kino.
  19. Basen.
  20. Gotowanie (lody, soki, czekolada, itp.).
  21. Zbieractwo (jeśli masz w ogrodzie borówki czy porzeczki, to dobry moment).
  22. Nagrywanie filmów.
  23. Obserwacja zwierząt.
  24. Robienie kwiatowych bukietów.
Myślę, że jeśli się nudzisz, wybierzesz sobie coś z tej listy i pożegnasz nudę!

3. TOP 4 wakacyjnych napojów.

4. SOK PORZECZKOWY.


Właśnie go piję :D. 
Jest słodki, lekko kwaskowy i smaczny. Myślę, że warto go spróbować. Szczególnie z lodem, który łagodzi smak.

3. Koktajle.


Uwielbiam koktajle mleczne, milkshake'i i tego typu rzeczy. Na zdjęciu akurat bananowy. Są idealne na wakacyjny wypoczynek z książką, czy bez, na deserek, lub tak po prostu.

2. Schłodzony razowy kwas chlebowy.


Nic dodać, nic ująć. Kwas, z lodówki, chłodny, zdrowy, smaczny. Naprawdę polecam. Grono fanów jest raczej małe, ale ja osobiście szaleję za tym smakiem. Niektórzy nie mogą się przyzwyczaić, że płyn smakuje prawie jak chleb!

1. Gorąca czekolada.


No, a jakżeby inaczej? Moja ulubiona. Honorowe pierwsze miejsce. Uważajcie jednak: czasami podawane są sproszkowane, wodniste, blee, okropne. Nie cierpię. Jestem fanką gorącej czekolady, piłam dużo rodzajów: wiśniową, białą, i jeszcze jakieś tam, oczywiście zapomniałam. Piłam w zeszłym roku w Czechach, bo był spory wybór. Podczas wędrówek po górach... wyśmienita. Najlepsza!

No i to na tyle! Post taki, żeby poczuć klimat wakacji, które w końcu już... ech... trwają i mijają nieubłaganie. Ja się cieszę i miło je spędzam, często wyjeżdżam na działkę. Wykąpałam się już w jeziorze, mam nadzieję  na więcej.

Nie mogę się doczekać Paryża. Byłam tam w zeszłym roku i po prostu zakochałam się w Disneylandzie. To jest boskość. Może jutro napiszę o nim coś więcej, kto wie?... :) Mam już jeden gotowy post, bardzo psychologiczny i metaforyczny, także chyba jeszcze poczekam z jego opublikowaniem. Cierpliwości! :)

Do zobaczenia, zapraszam do komentowania i odwiedzenia zakładki "Polecane blogi!" Paa!

~Alczens.

8 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu do Paryża i Czech! Uwielbiam szejki, koktajle itp., ale nienawidzę kwasu chlebowego :D
    LookMagicLife - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanych wyjazdów Ci życzę. Kwas chlebowy- moja miłość, haha. Niektórym rzeczywiście nie leży, ale mi tak pasuje, tak jak i sok porzeczkowy (mam w lodówce:)
    Z tym offem racja, głupio tak nagle w środku eksploracji ogródka wybiec z wrzaskiem, bo trafiliśmy w chmurę krwiopijców małego kalibru (bo dużego to są wampiry)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, bardz Ci dziękuję za pozytywny komentarz :) cieszę się że ktoś jeszcze podziela mój entuzjazm kwasem :D

      Usuń
  3. Udanych wyjazdów życzę. Motywujący post! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu !

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)