niedziela, 11 października 2015

20 faktów o mnie, jesień, straszny mróz!

Siemka,
tak mi się straaaaaasznie nudzi, a Krzyżaków czytać NIE BĘDĘ (bunt!!!), więc postanowiłam napisać tego oto posta! Nie mam na niego większych planów. Tylko pierwszy post na Alicjonadzie ma sens i jest w miarę okej.
Ostatnio mam sporo obowiązków szkolnych. Dużo tych kartkówek. Dziwne, że dotychczas moja najgorsza ocena to 4+! Dziwne, że tak dobrze se radzę. A to już druga klasa gimnazjum...

Zimno. Zimno strasznie. Na rower coraz rzadziej wychodzę. Mrozy tutaj jak nie wiem... Nic się nie chce. A jednak... uwielbiam zimne pory, jesień i zimę (zima jest najlepsza :) ). Bardzo fajne jest to wracanie do domu po szkole, zimno Ci bardzo i ta herbata na ogrzanie... mmm... super...
I ferie zimowe. I gwiazdka. Mój ulubiony dzień roku. Już nie mogę się doczekać grudnia! Świąteczny nastrój w domach jest piękny. A ogień w kominkach się tli...

Zimowe rozmarzenie mnie napadło.

Z nudów napiszę Wam tu 20 faktów o mnie, nie za dużo, nie za mało, bo jak ludzie dają po 50 faktów, to się tego przeczytać nie da, hehe. A nudzi mi się, więc nie 10.

  1. Jestem nieśmiała; bardzo przeszkadzająca cecha w życiu.
  2. Jestem wrażliwa; kolejna JESZCZE BARDZIEJ przeszkadzająca w życiu cecha.
  3. Nie mam zielonego pojęcia, co robić w życiu.
  4. Mam sobie snapa, który moim zdaniem jest bez sensu, hehe: clariessa (zapraszam do zapraszania, hehe). Mam też tumblra z tych wszystkich instagramów, twitterów itd., ale nie pamiętam nazwy xD chyba Alczens albo coś takiego.
  5. Jestem kreatywna - chyba. 
  6. Moje sny są zawsze porypane i nie zgadzają się z żadną zasadą normalnego świata. 
  7. Uwielbiam czytać! 
  8. Mam szafę zawaloną komiksami Kaczora Donalda i czytam je wszystkie w kółko, i ciągle dostaję nowe. 
  9. Kocham rock, rock alternatywny, indie rock, swoje słuchawki i swoją prywatną playlistę na YT liczącą sobie 55 utworów.
  10. Jestem dziwna.
  11. Bardzo chcę skoczyć na bungee, ze spadochronem, latać na paralotni i zwiedzić mnóstwo parków rozrywki!
  12. Chcę wydać książkę przed osiemnastką.
  13. Moje hobby to właśnie pisanie (pisuję od około 5 lat) opowiadań. Mam nadzieję napisać bestseller...
  14. W wieku 9 lat miałam wypadek samochodowy + rozwalony cały samochód + coś mi się przestawiło w szyi = 3 dni w szpitalu na oddziale dla malutkich dzieci. Jeden chłopiec przy zmienianiu pieluszki bawił się sami-wiecie-czym (no nie, nie chodzi o Voldemorta). Obrzydliwa szynka i mleko z kożuchami. Nuda. Piekielna nuda. A na koniec noszenie niezbyt wygodnego kołnierza na szyi przez miesiąc (wszyscy w szkole byli przekonani, że to szalik).
  15. Moja papuga Draco teraz śpiewa.
  16. Angielski wchodzi mi do głowy niesamowicie łatwo, tak samo jak polski. Nie kumam matmy i fizyki.
  17. Marzę o posiadaniu skrzydeł i psa. 
  18. Kanał na moim radiu zawsze jest nastawiony na rock radio (1054). 
  19. Baaardzo dużo śpiewam i wyję oraz montuję filmy.
  20. Moim ulubionym anime jest Fairy Tail.
Kurczę! Tyle mi się teraz tych faktów w głowie nagromadziło!! Napisałabym coś więcej.

Ile jeszcze takich śmieciowych postów na Alicjonadzie...

Teraz parę spraw organizacyjnych. W następny weekend zamierzam zmienić trochę wygląd bloga i go udoskonalić. Chcę też zmienić nagłówek. Oczywiście to tyko plany, mam nadzieję jednak wcielić je w życie.

A, dziękuję jeszcze za ponad 1000 wyświetleń! Już dawno ta liczba wybiła na moim blogu, ale dopiero teraz Wam dziękuję. ;)



Muszę się wziąć za porządne pisanie!
Pa!

~Alczens.

5 komentarzy:

  1. Mamy kilka wspólnych cech :D Też uwielbiam czytac i mam porypane sny hah ;d
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe fakty,niektóre nas rozbawiły:)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post-pierwszy raz taki widze! Lubie posty tego typu,bo można się wiele dowiedzieć o blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam czytać <3
    Może wspólna obserwacja?Zapraszam do nas na haul
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)