wtorek, 6 października 2015

No nieźle z tą jesienią!

No cóż. Taki tytuł, taki post. 

Tak mnie jakoś naszło, iżby napisać post. Za pół godziny mam pierwsze korki z matmy, cholera!! Nie chcę.

Chodzi o to, że wytłumaczyć chcę, dlaczegóż we wrześniu dostępne były tylko dwa posty. Nie chcę, by posty na Alicjonadzie były takim pitu-pitu sratu-sratu, choć niektóre i mogą takie być, hehe. W każdym razie, były tylko dwa posty, bo nie nadążam. Proszę - już się październik zaczął, a ja zamierzałam jeszcze tyle postów napisać we wrześniu. No niestety.

No nie nadążam. Moje życie nieźle zaczęło pędzić od pierwszego września. Ledwie się zaczęła szkoła, już miesiąc minął. Ocenki ładne lecą. No właśnie. Lecą, bo się duuużo uczę. A co za tym idzie? Coraz mniej czasu. No i ci cholerni Krzyżacy. Serio, ta książka ma 520 stron, ja jeste na 251, a to jest na poniedziałek. No ludzie. Każda wolna chwila to po prostu lektura.
No i drugą rzeczą jest również brak weny - myślę, myślę nad postem i pustka w głowie. Ostatnio na szczęście, odkąd zaczęłam codziennie jeździć na rowerze (haa, 4 dni i już to kocham), wena znów się pojawiła.
Zamierzam otworzyć jakąś nową serię, może dać jakiś porządniejszy post w najbliższym czasie - plany, tak czy siak, są. Coś w tym październiku będzie. No i Halloween - świetna okazja na posta, nie? Hehe.

Oraz moje urodziny, 28 października, łał, czternaście latek mi minie. Kurde! Nie chcę, żeby moja młodość tak szybko mijała. Jeszcze tylko cztery lata do dorosłości!

No i co jeszcze. Nic. w sumie. Odkryłam nowe hobby, o którym już wspomniałam, ale o tym w innym poście. Oswajam Draco, już mi wchodzi na rękę bez większych oporów (no dobra, hehe, trochę skłamałam). Piszę opowiadanko, właściwie książkę - chciałabym ją wydać. Niezła sprawa, wydać książkę przed osiemnastką. Liczę, że mi się uda. Choć to głupie. Nie umiem pisać!

Słucham muzyki, uczę się, czytam książki, jeżdżę na rowerze - żyję. Ale uwielbiam pisać na Alicjonadzie. Mam nadzieję, że w październiku będzie więcej postów niż we wrześniu!

Do zobaczenia!

~Alczens.

4 komentarze:

  1. Ja miałam urodziny wczoraj! :D
    Miałam już krzyżaków, ale nie przeczytałam :D
    To jest za grube jak dla mnie :D
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo a ja lubię matmę, dopóki jeszcze I klasa LO xD no to powodzenia na tych korkach :D
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)