czwartek, 29 października 2015

Urodziny!

Wczoraj (28) minęło mi 14 lat. Planuję jutro lub w sobotę opublikować post bardziej wbijający się w szczegóły. ;)

Natomiast post ten będzie bardzo krótki.  Chcę Was tylko poinformować o superwtorku, w który to obejrzałam film "Blade Runner" (pl - łowca androidów). No i do teraz się jaram. Jeśli komuś tytuł choć obił się o uszy, zapraszam do komentowania,  bo mam fazę xD.

Mało profesjonalny post, no wiem. Chciałam tylko szybciutko powiedzieć co u mnie, a za niedługo planuję napisać recenzję tego ów filmu,  może coś o Halloween i post uzupełniający informacje o mych urodzinach. Tymczasem ciepło Was pozdrawiam! Miłego dnia :)

~Alczens.

3 komentarze:

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)