poniedziałek, 18 kwietnia 2016

"We all are living in a dream"

Pamiętacie ten entuzjastyczny post w lutym? Ten o koncercie Imagine Dragons? Ach, chciałabym znaleźć się tam jeszcze raz. Poczuć to niesamowite szczęście. A teraz, po tym wszystkim jeszcze muszę pisać te bezsensowne egzaminy. W szkole bez przerwy Cię oceniają. Ludzie, nauczyciele i my sami siebie. To trochę przytłaczające. "But I wanna dream, I wanna dream, Leave me to dream". Serio, fajnie by było tak polecieć w sen, marzenia. Czasami się zastanawiam, czy to wszystko jest prawdziwe. To będzie trochę dziwne, to co napiszę. Ale zdaje mi się - czasem - że wszystko dookoła jest sztuczne. Fałszywe. Iluzja. Czy ludzie naprawdę też mają takie umysły? Też mają myśli, kłębiące się w głowie...
Czy jeśli rozbierzesz się wśród ludzi, będzie oczywiste, że wszyscy zaczną krzyczeć i wyślą Cię do domu bez klamek? Czasami zdaje mi się, że jestem odcięta od świata, a wszystko wokół jest przewidywalne. Oczywiście, że zaczną krzyczeć i wylądujesz w psychiatryku. Nie masz swobody. Jesteś sobą tylko w swoim umyśle. 

"We all are living in a dream,
But life ain’t what it seems
Oh everything’s a mess
And all these sorrows I have seen
They lead me to believe
That everything’s a mess"


Umysł jest dziwnym miejscem. Ale moim ulubionym.


Kurde, nie chcę takich postów na Alicjonadzie. Wątpię, by ktoś naprawdę zrozumiał te dziwne zdania bez składu, ale w sumie fajnie, że ktoś to przeczyta. Osobiste, ale prawdziwe. 

Obiecuję poprawę. Tylko mam dosyć tego zgiełku, który się narobił. Od jutra się uśmiecham też w środku. :) 

No i planuję recenzję płyty Shinedown oraz dwóch gier: TERY i Dragon Nest. Ogólnie mam dużo w planach postów w starym stylu. Także nie martwcie się - nie jestem samotną nastolatką w depresji, której nikt nie rozumie! Po prostu jestem ciekawa reakcji.




Jestem za inteligentna, czy za głupia, by tu żyć?

~Alczens.

6 komentarzy:

  1. Kiedyś jak byłam mała, wyobrażałam sobie, że JA jestem jedyną żywą i myślącą istotką na CAŁYM świecie, a wszyscy inni ludzie, zwierzęta, wszystko, to jakieś cyborgi czy ufoludki które cały czas mnie obserwują, planują na mnie jakąś zagładę, i w ogóle.
    Teraz czasami sobie tak myślę,...
    Chciałabym kiedyś zobaczyć, jak żyje się w świecie spełnionych marzeń, po prostu idealnym. Nie wiem czy byłabym wtedy szczęśliwa. Bo jeśli nie zaznamy smutku, nie zaznamy również szczęścia.
    Życzę ci powrotu do ''wesołości'' tak to można nazwać? ale i tak wiesz o co mi chodzi, prawda? ;p
    Ten komentazr jest do dupy, wiem, ale ja jestem głupia xd
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, szkoła to bardzo dziwne miejsce, które uczy nas tego, że przez całe życie będziemy oceniani na podstawie tego co robimy, że trzeba trzymać się określonych schematów, zabija kreatywność. Niektórzy przejdą przez to miejsce nie tracąc swojego ducha, ale to niewielka liczba osób. W swoim umyśle możemy się zamknąć jak w raju, sama często odpływam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo głębokie myśli. Lubię posty w takim klimacie :)
    a piosenka którą wstawiłaś świetna <3


    Zapraszam, za kazdą obserwację się odwdzięczam :>>
    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, czytając tytuł zanuciłam piosenkę. Nie przejmuj się egzaminami, na pewno nie pójdą tak źle. Grunt to dobre przygotowanie, musisz po prostu przysiąść do nauki i wyuczyć się na dobrą ocenę.
    To właśnie dzięki umysłowi ludzie różnią się od zwierząt. Gdyby nie to, że jesteśmy zdolni do przemyśleń, bylibyśmy tacy jak otoczenie. Może nie we wszystkich przypadkach człowiek dobrze użył umysłu, ale jest zdolny też do pięknych rzeczy.
    Pozdrawiam, kojarzę tą piosenkę, kiedyś bardzo często słuchałam Imagine Dragons, teraz znalazłam zespół 30 Seconds To Mars, w którym się zakochałam.
    1day24h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No, nie od dziś wiadomo, że kultura jest ciaśniejszym gorsetem niż natura... Co zrobić? Trza żyć w tym dziwnym świecie, w którym naprawdę (po)znamy tylko siebie!

    Czekam z uwagą na recenzje gier! ;>

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  6. O masz, a propos ludzkich umysłów... ;]

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)