niedziela, 1 listopada 2015

Prezenty urodzinowe.

Cześć!
Urodziny, które odbyły się 28.10, okazały się całkiem obfite w prezenty. Wiele z nich zostało kupionych tydzień bądź więcej przed dwudziestym ósmym, są to dwie bluzy z kapturem i dżinsy.

Niestety niektórych prezentów Wam nie pokażę, ponieważ albo już zapomniałam (xD Ala -,-), albo po prostu są w praniu (obydwie bluzy i dżinsy...). Potem zrobię mały EDIT, kiedy rzeczy będą już dostępne i będziecie mogli sobie obejrzeć.
Nie przepadam w sumie za przechwalaniem się materialnymi rzeczami, ale że miałam urodziny to wyjątkowo...


Program do montażu filmów!

Nie jestem pewna, czy już o tym wspominałam, czy nie, ale bardzo lubię montować filmy! Razem z koleżanką nagramy jakieś głupotki bądź mniej głupotki, a potem ja to wszystko zbieram do kupy. Zwykle służył mi do tego wierny Movie Maker, ale wiadomo - z amatora przechodzimy dalej. AVS video editor wciąż nie jest mega profesjonalny jak np. Sony Vegas, natomiast sprawdza się w każdej dziedzinie i bardzo go polecam dla początkujących bądź trochę mniej początkujących filmowców.


Ma mnóstwo opcji. Niestety, drogo kosztuje. Na szczęście w październiku była wielka promocja (50%!), więc rodzice byli łaskawi.



Kupa słodyczy!

Poprosiłam o nią z powodu mojej niedowagi (haha, dobra, żartuję) oraz z powodu mojego zamiłowania do słodkiego, tym bardziej że ostatnio mama uwzięła się na zdrowe jedzenie, jak to chyba każda mama, i w domu nie było bardzo długo nic, co by można sobie zjeść.
Od przyjaciółki, z którą spotkałam się na noc z okazji urodzin, otrzymałam także bardzo smaczne czekoladki Yogurette:



Haha, audycja zawiera lokowanie produktu!
Od babci i rodziców mam także trzy paczki (jedna dla siostry), bardzo duże, ciasteczek Oreo! Jedna już spałaszowana.
Otrzymałam też czekoladę, pudełka dwa z ciachami, i kilka innych przekąsek.



Ciuchy.

No, wiadomo, te dwie wspomniane bluzy i dżinsy. Kiedy zdobędę je po praniu, wprowadzę tu edycję i będziecie mogli je zobaczyć. Za kilka dni także dostanę koszulkę z moim ulubionym zespołem Imagine Dragons od tej samej przyjaciółki! ♥ Zdjęcie również tutaj będzie.

Płyta.

Nie jestem co prawda ogromną fanką Lany, ale lubię od czasu do czasu posłuchać jej utworów. Jako że mama spytała się mnie, co bym chciała na urodziny, a mi nic nie przychodziło do głowy, to pomyślałam, że może być w sumie płyta Lany Del Rey. Bardzo mi się podobają piosenki na niej.


Na dzisiaj tyle! Jak Wam minęło Halloween? Coś ciekawego się wydarzyło?

Do zobaczenia!

~Alczens.

14 komentarzy:

  1. Lana ma niesamowity głos, lubię jej słuchać, wydaje mi się taka niepowtarzalna. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham truskawki, a te czekoladki wyglądają mega smakowicie :)
    świetny post i gratuluje bloga :)
    3maj się
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodyczami możesz się podzielic na pewno się nie obraże! :33
    Co do tego programu do montażu to mega ci zazdroszcze! Ja właśnie potrzebuje jakiegos dobrego bo no niestety Movie Maker nie spełnia już moich potrzeb.. a Sony Vegas mega drogi ;c

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyta Lany Del Rey <3. Mój faworyt z Twoich prezentów :)
    Moje Halloween? Kubeczek dobrej herbaty, kołderka i filmy w telewizji :) Nie przepadam za tym świętem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/10/strong-colour-of-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wspaniały post ;) Też uwielbiam Lanę, ma taki wspaniały głos! Co do montowania, lubię program camtasia studio 8.
    http://in-this-darkness-i-see-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na Halloween zbierałam cukierki przebrana za Banshee. Prezenty są naprawdę świetne ! A i takie spóźnione " Wszystkiego najlepszego ! :) "

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam Sony Vega i można nim stworzyć naprawdę cuda <3

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę teraz o jakimś dobrym programie do montażu, niestety nie mogę znaleźć nic co byłby darmowe i spełniało moje zachcianki, chyba będę musiała zainwestować trochę w moją pasję.

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  10. co do montażu filmu, też się bawię w montażystę i montuję filmy, na razie w movie maker ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nei jadłam tych słodyczy. Muszę spróbować :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)