czwartek, 14 lipca 2016

15 dziwnych pytań TAG

Heja! Tak jak obiecałam - TAG na czas wyjazdu. Nie ma wiele roboty przy takich postach, więc będą na ten czas odpowiednie.

(INFORMACJE Z POSTA SĄ NIEAKTUALNE O KILKA DNI, GDYŻ PISAŁAM TO 11.07.2016 r. WSZELKIE ZAŻALENIA CO DO ZMIENIENIA SIĘ W CZASIE ODPOWIEDZI BĘDZIE ZGŁASZAĆ ALA Z PRZYSZŁOŚCI - U WAS Z TERAŹNIEJSZOŚCI - DO ALI Z PRZESZŁOŚCI, EDYTUJĄC POST).

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?

Z tego co mi wiadomo to nie (oświeć mnie, ojcze, jeśli jest inaczej).

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?

Przed chwilą napisałam całego posta o nich (#1 Jestem... dziwakiem). W skrócie: jem chusteczki, czytam wyrazy od tyłu, przepraszam uderzone przedmioty, słodzę się nad większością napotkanych zwierząt (w tym szczury i takie tam).

3. Czy masz jakieś dziwne fobie?

Nie będę zdradzać swoich słabości w Internecie, gdyż to wszystko prędzej czy później może być wykorzystane przeciwko mnie (przezorny zawsze ubezpieczony).

4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz ją, kiedy jesteś sama?

Nie ma owej. Śpiewam to i owo przy wszystkich, raczej nie mam z tym problemu, a ze swoim gustem muzycznym też się nie kryję.

5. Co Cię najbardziej irytuje?

Słowo "irytować" zaczęło mnie okropnie wkurzać. Głupota ludzka. Niezrozumienie. Dodawanie "pozdrawiam" oraz uśmiechniętych buziek przy hejtującym komentarzu.

6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?

Mam delikatne natręstwo mówienia "w każdym razie", kiedy się denerwuję albo wstrzymywania oddechu przez określoną ilość czasu, bo inaczej stanie się coś złego.

7. Po której stronie łóżka śpisz?

Zawsze po prawej. Czasami także rozkładam się tak, że jestem wszędzie.

8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?

Pierwszy pluszak zapewne miał imię w stylu "gugu blee", bo kiedy dostałam pierwszego pluszaka, chyba nie umiałam mówić. Ale mojego ulubionego, starego małego pieska nazwałam "Mój Mały" (kreatywnie he he).

9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?

Nigdy. W. Życiu. Nie. Byłam. W. Starbucksie. StarbuckSSIE. Kawa ssie.

10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?

Co co
Co to są "urodowe zasady"
Oświećcie mnie

11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?

Patrzę na siebie w lustrze naprzeciwko. Albo zamykam oczy i wyobrażam sobie, że jestem w dzikiej dżungli pod wodospadem. Czasami bywa, że kiedy je na powrót otwieram, faktycznie w tej dżungli się znajduję.

12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?

Mogę ruszać kością obok nadgarstka na prawej ręce tak, że słychać ciche pyknięcie i to tak fajnie wygląda.

13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?

Właściwie to każe niezdrowe smaczne jedzenie mogę jeść pomimo wszystko. Należę do tych, co jedzą ile wlezie, a wciąż są szczupli, joł.

14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?

"Super zabawa", "Wszystko jest do czerwonej dupci" (dobra tego nie powtarzam, ale bardzo je lubię).

15. W czym śpisz?

W piżamie.
I w za dużych koszulkach.
Czasami w koszulach nocnych.

To na tyle, TAG  w sumie nie był jakiś super i niektóre pytania tak naprawdę nie były takie dziwne. Może mam inne pojęcie dziwności od twórcy.

A Wy lubicie swoje dziwactwa?

~Alczens.

4 komentarze:

  1. Również się rozczulam nad zwierzętami. Tak, szczury też do nich należą. :D Zazdroszczę jedzenia i bycia ciągle szczupłą! :D W sumie jeszcze nie widziałam takiego Tagu i dużo się naśmiałam podczas Twoich odpowiedzi. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jesteś inna od innych ale to pozytywna cecha , moda na klony już dawno mineła hihihi
    Bardzo fajny post
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja przepraszam osoby które mnie przepraszają xd Internetowa symulacja:
    * idę sobie ulicą, ktoś niechcący mnie popycha *
    * ta osoba mnie przeprasza, a ja zamiast powiedzieć: nic się nie stało, albo spoko czy coś tam, to mówię też przepraszam albo sory xd *
    Też nie byłam w Starbucksie ani nie piję kawy. Śmierdzi >.<
    ''gugu blee'' i ''Wszystko jest do czerwonej dupci'' Boże, kisnę xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbowałam 8 i też tak umiem 8) I umiem jeszcze tak jakoś ruszać kciukiem, że mi kość przeskakuje.
    CZERWONA DUPCIA. :C <3

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)