wtorek, 29 grudnia 2015

20 piosenek TAG.

Hej, jakiś czas temu na jednym blogu (oczywiście zapomniałam, jakim) widziałam taki zarąbisty TAG - spodobał mi się, więc również go wykonam, aczkolwiek nikt nie sprawdzi tych zapodanych tutaj pieśni. Jednak ja i tak go zrobię, bo tak mi się podoba.



1) Ulubiona piosenka.

Doprawdy, za duży wybór. Cholerka, cholercia, choinka jasna. 

Ta zdecydowanie.


Ta również zdecydowanie.


Oczywiście, ta na pewno.


No i ta, tak świetnie mnie opisuje :D.


Oczywiście.

Za dużo mam faworytów, ale to chyba te główne.


2) Piosenka, której nienawidzisz.

Dużo jest tego, ale chyba prócz Justina Biebera najbardziej mnie denerwuje:


3) Piosenka, która sprawia, że jestem smutna.

Moje dream, ukochane, najukochańsze, nieskazitelnie piękne, najlepsze.


4) Piosenka, która przypomina mi o kimś.

No cóż, nie wiem czemu, ale mam fazę równocześnie na tę piosenkę i na pewnego chłopczyczka.



5) Piosenka, która czyni mnie szczęśliwą.

A to jest ciężko powiedzieć. Ale chyba ta, jakoś tak.


6) Piosenka, która przypomina mi o jakimś wydarzeniu.

O jejku. 


7) Utwór z tekstem, który znam na pamięć.

Haha dużo tego.



(Nie pytajcie)




8) Piosenka, która sprawia, że muszę tańczyć.

Ajaj! XDD. 


9) Utwór pomagający zasnąć.

Nie mam owej.
                                         

11) Piosenka, z którą się utożsamiasz.

Wspomniane już.





12) Piosenka, której nie lubisz ale zawsze ją śpiewasz.




Meh meh

Wpierwej była w porządku, ale teraz uszami mi wylatuje



13) Piosenka najlepszej imprezy.


Nie było takiej dyskoteki, na której by tego nie puścili :v



14) Piosenka, którą potrafisz zagrać na instrumencie.


Dużo kolęd potrafiłam na keyboardzie, teraz nie mam pojęcia, bo grałam dwa lata dwa lata temu.

15) Piosenka, którą lubisz śpiewać publicznie.

Ja lubię wszystkie fajne śpiewać publicznie, nie mam oporów przez zawyciem na przerwie w szkole, dlatego powiem tu: wszystko.

16) Piosenka, której słuchasz w samochodzie.

No nie wiem, dużo tego, ale najbardziej to mi się kojarzy:

(Mam nadzieję, że to ta piosenka, nie chce mi się sprawdzać)

17) Piosenka dzieciństwa.


Przez mojego tatę XD.
LOW JU TATA WIEM ŻE TO CZYTASZ



18) Piosenka, którą lubisz choć nikt Cię o to nie podejrzewa.

Zapewne wszystkie wyżej wspomniane rockowe, nikt nie podejrzewa mnie o rocka i heavy metal (pomimo że to mój najulubieńszy gatunek). Ale hej, jest jeszcze przecież Eminem.



19) Piosenka, która musi być na Twoim ślubie.


To nie piosenka, ale musi być :v.




20) Piosenka, która będzie leciała na Twoim pogrzebie.



Szczerze mówiąc, musiałabym się zastanowić. Może kiedyś jakąś tutaj dodam.

To na tyle! Zapraszam do wykonania TAG-u, bo naprawdę fajny :-).
Zabrakło wśród moich tytułów Evanescene, Within Temptation i niektórych moich ulubionych wykonawców, ale jakoś nie dopasowałam ich do tematu. Tak czy owak, tym akcentem - kończę TAG! :)

~Alczens.

3 komentarze:

  1. Również gram na keyboardzie :D ogólnie połowy piosenek, które wymieniłaś nie znam, ale Radioactive jest moją ulubioną!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to aż skręca jak słyszę Sarsę. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka z Króla Lwa! :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)