wtorek, 22 grudnia 2015

Wesołych świąt!

Na te święta życzę wszystkim szczęśliwych i radosnych świąt, szczęśliwego nowego roku, zdrowia i szczęścia, pomyślności, dużo radości, mnóstwo prezentów, sukcesów w nauce i nie tylko, dobrych ocen w nowym roku szkolnym oraz spełnienia marzeń! No i szczęścia w miłości, bo ostatnio myślę, że jest ono bardzo ważne. :p
Nie jestem w stanie wykonać żadnego zarąbistego kolażu, obrazku, zdjęcia, dlatego daję zdjęcia Draco w misce. Bardzo pasuje do świąt.

Wiem, że wigilia dopiero w czwartek, ale obawiam się, że może mi się jutro nie chcieć pisać takiego posta.

Jutro czekają Was przemyślenia na temat MNIE. Mam ich ostatnio dużo... także no.

Kurczę, jeszcze muszę Wam powiedzieć, jak bardzo ostatnio doceniam życie! Wszystko mi się w tym semestrze układało. Oceny - super. Szczęście - super. Stosunki z rodziną, znajomymi - super. Nastrój - super. No dobra jest jeden mały aspekcik, który nigdy mi się nie układał. Ale głupi.

Także pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

Na koniec jeszcze informacja, że okazało się, że laptop będzie dopiero po świętach. A akurat jest świetny czas na pisanie postów! Wolne, święta, sylwester. No czemu musiałam wylać to pepsi?!
Dlatego wpisy będą... beznadziejne bądź krótkie albo informacyjne. A większość blogów, które mam odwiedzić, niestety będą odwiedzone za dłuższy czas.

~Alczens.


5 komentarzy:

  1. Ja tobie również życzę wesołych świąt, radości z twojej papużki - Draco, Wigilii spędzonej z najbliższymi, wielu prezentów, więcej jajecznic xd, przyjaciół, miłości, komputera (żebyś odzyskała go jak najszybciej), sukcesów w życiu i czego sobie jeszcze życzysz (:.
    Świetnie że doceniasz życie, sama bym tak chciała bo w przeciwieństwie do ciebie jest u mnie słabo.
    kochamsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wszystkiego dobrego z okazji Świąt ;)A Draco w misce rozwala system ;) :D A na jutrzejszy post czekam :) +obs dla ciebie

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt również życzę <3
    http://devil-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, zastój się zrobił tu u Ciebie... Ale będzie nowy / naprawiony lapcio, to ruszysz z kopyta! Doceniaj, doceniaj życie, z każdą minutą nasze ciała bezpowrotnie gubią ciepło, aż ostygniemy na wieki!

    PS: Co nie przeczytam, co nie przeczytam? Pewno, że czytam komcie pod wpisami odkopanymi przez internetowych archeologów ;d

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)