wtorek, 1 grudnia 2015

Moja mała biblioteka - "Dziedzictwo mroku" (recenzja).



Cześć! Zanim przejdziemy do treści, chcę omówić parę spraw organizacyjnych. Mianowicie zamierzam stworzyć nową zakładkę - serie. Jak może niektórzy wiedzą, istnieje na blogu jeden Niepoważny Poradnik Poważnego Myślenia - jedyna seria na blogu. Szykuję jego drugą część, ale niestety straciłam chęci na kontynuowanie poradników. Jednak mam kilka pomysłów na inne serie. Dzisiaj przychodzę z Moją małą biblioteką.

Moja mała biblioteka - miejsce, w którym wszystko będzie o książkach, pisarstwie, czyli moim jednym z niewielu hobby. Będą tu też pojawiać się recenzje, od czasu do czasu, ale głównie będę sobie gadać o... książkowaniu.

Jednak dziś chcę napisać swoją pierwszą recenzję w moim życiu! Jestem ciekawa, czy mi wyjdzie. Książkę skończyłam wczoraj.


Książka autorstwa Bree Despain, "Dziedzictwo mroku" jest z gatunku fantasy i romans. Główną bohaterką jest nastoletnia Grace Divine, córka miejscowego pastora, uczennica plastycznego liceum. Historia opowiada o tajemnicy, którą skrywa Daniel - dawny przyjaciel Grace. Powieść potrafi lekko wzruszyć, poruszyć, wzbudzić emocje. Momentami naprawdę odrywałam się od prawdziwego świata, żyłam tylko w książce. Wciąga bardzo.

Podobał mi się Daniel, postać tajemnicza i naprawdę dobrze wykreowana. Tworzenie nowych bytów, tożsamości, jest jednym z najtrudniejszych zadań autora. Daniel był naprawdę, że tak to określę, realistyczny.
Niestety, najgorszą częścią książki jest Grace Divine. Przynajmniej w mojej opinii. Nie spodobała mi się główna bohaterka. 

Książkę mogę polecić fanom fantastyki i romansów. Jeśli szukacie historii tajemniczej i ciekawej - sięgnijcie po Dziedzictwo mroku. Naprawdę warto! Ociekająca napięciem, emocjami, uczuciami - świetna książka.

OCENA
Fabuła: 8/10
Bohaterowie: 7/10
Łatwość w czytaniu (język): 9/10.

To tyle na dziś. Jak Wam wczoraj minęły Andrzejki? I jak Wam się podobała recenzja w moim wykonaniu? A "Dziedzictwo Mroku"? Zamierzacie sprawdzić tę powieść?

Pa!

~Alczens.

7 komentarzy:

  1. Masz świetną atmosfere stworzoną na blogu! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze piszesz recenzje. Może to głupie ale podziwiam ludzi którzy czytają książki. Potrafią zamiast innych przyjemności przysiąść na chwilę i zacząć czytać. Mnie książki jakoś specjalnie nie interesują i wole filmy.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tę książkę zaraz po jej wydaniu, więc to już chyba kilka lat minęło. ;) Fajna i lekka lektura jednak jakiegoś wielkiego podziwu we mnie nie wywołała. Nawet nie sięgnęłam po jej kontynuację.
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki, ale zapowiada się ciekawie.
    Świetny pomysł z tą serią.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, brzmi bardzo ciekawie, a lubię takie Książki ;) Przepraszam że dopiero teraz tu piszę, ale miałam problemy z inną przeglądarką, nie mogłam u ciebie nic kliknąć. Ale już wiem o co chodzi :) I dziękuje bardzo za miły komentarz u mnie! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm wydaje się być ciekawa ! Jak będę miała troszkę czasu to z chęcią przeczytam :)
    Kochana mogłabym prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)