sobota, 19 grudnia 2015

Organizejszyn.

Hej, z góry mówię, że mam tu bałagan i nic nie poszło w grudniu w blogowaniu tak jak powinno. Miałam tyle planów, pomysłów, inspiracji, natchnienia, a tu kozia dupa, bo zalałam swój laptop pepsi z dwa lub trzy tygodnie temu, pamięć RAM się sypnęła, nic się nie dało zrobić, a rodzice ogolą mnie z mojego stypendium o - 200 zł, bo oczyszczenie z coli wnętrza mego życia musi kosztować...
Porządne posty powrócą prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. Tymczasem... kozia dupa.
Jak bardzo trzeba być niezdarnym i głupim, żeby zalać pepsi swój laptop. Nie ma to jak ja.
Tymczasem chcę przeprosić miłościwych ludzi, którzy skomentowali moją ostatnią recenzję, a ja nie raczyłam odwiedzić ich bloga. Nadrobię te straty, obiecuję.
Przejdźmy do nieco weselszej części posta. Jak niektórzy wiedzą, w październiku na urodziny otrzymałam program do montażu filmów. Na wigilię - możliwe że - dostanę kamerę. Co z tego wyniknie? Mój bezsensowny kanał na YT, który jest w planach od początku mojego życia. Pewnie nie wyniknie z tego nic specjalnego, ale będę nagrywać jakieś głupoty, np. o jajecznicy. Bo lubię jajecznicę.

Podsumowując - czas przyniesie nowości.

Pozdrawiam wszystkich czytelników i dobrych ludzi, którzy zawitali na Alicjonadę.

Spodziewajcie się wybuchu postowego, bo nagromadziły się sprawy do omówienia. Na tablecie nie pisze się fajnie. Do widzenia.

~Alczens.

7 komentarzy:

  1. Skaryfikejszyn, modyfikejszyn! x)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nagrywaniu. Co do laptopa - współczuje :/
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć cierpliwości i powodzenia w montażu filmów! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pożeram dobrą energię! Fajnie tu u ciebie.
    Współczuję z laptopem, kiedyś byłam tak zdenerwowana, że rzuciłam aparatem w podłogę, i 3 stówy w piz*u. No i czekałam rok na nowy sprzęt xD
    Czekam na nowe posty i zapraszam do mnie! :)

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    I do koleżanki:
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przeczytałam niektóre posty z tego bloga doszłam do wniosku że jesteś do mnie bardzo podobna.
    Po pierwsze - Też zawsze chciałam mieć konto na youtube, boje się jednak założyć bo wstydzę się siebie i swoich znajomych.
    Po drugie - Również ostatnio polubiłam jajecznicę xd. Jem ją nałogowo.
    Po trzecie - Co dziwne też mam urodziny w październiku xd to robi się podejrzane.
    Ogólnie dziękuje ci za komentowanie mojego bloga - daje mi to wielką motywacje, dzięki tobie postanowiłam wziąć się na nowo za pisanie, potrzebowałam do tego nowego bloga http://kochamsie.blogspot.com jeśli chcesz to zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)