niedziela, 12 czerwca 2016

Liebster Blog Award.


Hej!
Nominację dostałam już dawno, ale odpowiedzi wciąż odkładałam. Zamierzałam umieścić to LBA na końcu jakiegoś innego posta, ale stwierdziłam, że chyba zrobię osobny wpis. Jutro zapewne na blogu pojawią się Listy do..., a jak na razie zajmijmy się LBA! Dziękuję Avenir z bloga fotografiavenir za nominację i już odpowiadam!

1. Jaka jest Twoja ulubiona marka ubrań?

Nie mam pojęcia. Nawet nie pamiętam, z jakich sklepów pochodzi 60% moich ciuchów... nie wiem czy to marka, ale uwielbiam Fruit of The Loom.

2. Jakie słowa wypowiadasz najczęściej?

"W każdym razie". Szczególnie, jak się zdenerwuję albo wkręcę w rozmowę.

3. Żart miesiąca.

Nie chce mi się pisać

4. Gdybyś mogła cofnąć czas, co byś zmieniła?

Nic. To, że moje życie tak się potoczyło, sprawiło, że jestem tutaj tu i teraz. Jestem szczęśliwa i nie potrzebuję nic zmieniać.

5. Masz uczulenie na coś? Jeśli tak, to na co?

Ojeju, jestem typowym alergikiem, który wymieniłby tu sporo rzeczy... a jednak największe bąble mam już od samej woni owoców morza i innych wód (karasie to największe zło świata) oraz kocią sierść. A szkoda, czasem chciałoby się kota mieć.

6. Jakiej marki masz laptop?

Samsung - jak większość mojego elektronicznego wyposażenia.

7. Jaki masz numer buta?

Potrafię się zmieścić w buty dziesięcioletniej siostry mojej przyjaciółki, ale ogółem mówiąc jest to 36.

8. Co Cię wyróżnia od innych?

Nic. Ostatnio dotarło do mnie, że nie mam żadnej cechy charakteru, którą mogłabym się pochwalić. Jestem jedną z tych szarych ludzi stąpających po świecie i tyle...
Może jestem odrobinę zbyt samolubna jak na człowieka.

9. Prowadzisz dziennik lub pamiętnik?

Nie. Takim moim dziennikiem jest Alicjonada, często wracam do starych postów i jak trochę podrosnę, będzie to dla mnie niezły pamiętnik. Oprócz tego mam też słoiczek wspomnień z 2016, do którego wrzucam karteczki z ważnymi dla mnie wydarzeniami.

10. Jakie jest według Ciebie najładniejsze imię płci przeciwnej do Twojej?

W sumie to nie jestem pewna... lubię polskie męskie imiona, większość mi się podoba na równi. Kiedyś podobał mi się Piotr, teraz to chyba nie umiałabym podać.

11. Twoje motto życiowe.

Nie mam. Żaden tekst nie przemówił do mnie tak bardzo, by go tutaj wstawić. A szkoda, chciałabym mieć taki cytacik, który bym mogła wszędzie wpychać.

Jak zwykle nie nominuję nikogo (sorry za to). Jeszcze raz dzięki za nominację, do usłyszenia!

~Alczens.

2 komentarze:

  1. Nie chce mi się pisać xDD Ja chyba też jestem jedną z tych szarych ludzi... Ale niektórzy jeszcze nie odkryli siebie :p
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieprawda, wcale nie jesteś zwykłym, szarym człowiekiem... Wręcz przeciwnie, jesteś wyjątkowa, mało jest teraz takich dziewczyn jak ty, tzn. takich naturalnych, zarówno w tym, jak i co mówią, a także wyglądzie itd. Poza tym jesteś osobą, która po prostu w każdej sytuacji umie pomóc, jest szczera i po prostu... Supi chrupi!!! ^^

    rhunonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)