niedziela, 9 sierpnia 2015

Wyjazd do Czech #1

Cześć!
Tak jak mówiłam, 6 sierpnia wyjechałam do Czech na 7 nocy z rodzinką. Jest fajnie. Pierwszy dzień był spokojny, kiedy przyjechaliśmy około 15:00, poszliśmy na mały deser, wypoczęliśmy po podróży samochodem. Potem z siostrą do późna oglądałyśmy odcinki Fairy Tail, czyli takiego jednego anime, w które razem się bardzo wciągnęłyśmy  .

Drugi dzień - o ok. 10:00 rano wyjechaliśmy do Karlovych Warów (nie jestem pewna, jak to się pisze, już zapomniałam), czyli urokliwej czeskiej mieściny. Napiliśmy się kilku wód zdrojowych, za którymi szczerze nie przepadam, no ale przynajmniej są zdrowe.




(nie wiem co to za ludzie ale niech będą).





Potem weszliśmy na jedną z gór w pobliżu miasteczka. Odwiedziłyśmy z siostrą motylarnię nieopodal wieży na szczycie, gdzie można było obejrzeć wspaniałe, ogromne motyle! 

Również na terenie wieży biegały sobie swobodnie pawie. Była także dysząca w upale świnka leżąca za ogrodzeniem.











Z trzeciego dnia nie mam zdjęć, bo moja komórka odmówiła posłuszeństwa z powodu mojego zaniedbania - rozładowała się i długo leżała bez ruchu.

W każdym razie, wchodziliśmy wtedy na inną górę, do której droga była zalesiona i dzika. Było bardzo fajnie! Na szczycie była wieżyczka, ale nie miałam już siły na nią wchodzić. Była kamienna i wyglądała jak rodem z średniowiecznych baśni.

Czwarty dzień, czyli dzisiejszy, polegał na zwiedzaniu kilku miejscowości. Odwiedziliśmy kilka ciekawych parków. 


Na tym kończę relacje z czterech pierwszych dni! Do zobaczenia wkrótce (chyba).

~Alczens.

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wakacji! :) Czechy to ładne państwo
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miejsca ^^ Piękne budynki. W Czechach byłam tylko na jeden dzień w Pradze, chętnie zobaczyłabym te miejsca, które Ty na własne oczy
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ślicznie :). W Pradze natomiast ja nie byłam, ale baardzo bym chciała :(

      Usuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)