niedziela, 2 sierpnia 2015

Liebster Blog Award!

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z Liebster Blog Award. Większość z Was pewnie wie, co to jest, ale wyjaśnię: to nagroda dla bloggera za dobrze wykonaną pracę (hehe). Dziękuję bardzo za nominację Hazel, której blog znajdziecie tutaj. Czuję się zaszczycona :).



1. Co byś chciała zmienić w swoim życiu? 

Chciałabym mieć chłopaka :xx. Hehe, no ale jestem za młoda, dlatego czekam.
Ech, ale idiotycznie wyszło. Chciałabym... no nawet nie wiem, jest szczęśliwa. Zazwyczaj. Może trochę więcej pieniędzy...

2. Czego się najbardziej boisz?
Przyszłości (że nie zdobędę pracy, męża, przyjaciół itp.), os, szerszeni i swoich myśli oraz tego, że ktoś je odkryje. 

3. Wolałabyś się cofnąć w czasie, czy skoczyć w przyszłość?

Nawet nie wiem. Chyba cofnąć w czasie, mogłabym... albo nie, w przyszłość, bo w 2016 r. powrócą Gorillaz. 

4. Co zawsze poprawia Ci humor?

Muzyka i wpędzanie się w zły humor (to trochę dziwne).

5. Uważasz, że masz wszystko czego potrzebujesz do szczęścia?

No... nie wszystko. Przydałby się ten wspomniany już chłopak. I... nie wiem, a tam. Jest mi dobrze.

6. Gdybyś była na jeden dzień duchem, co byś zrobiła?

Oglądałbym chłopaka, który mi się podoba, 24 godziny na dobę. I odwiedziłabym kilku zmarłych ludzi z mojej rodziny, których bym chciała poznać. 

7. Wymarzona praca?

Pisarka, zdecydowanie.

8. Co Cię najbardziej denerwuje innych osobach?

Kiedy nie są oryginalni i ode mnie coś ściągają, np. styl rysowania, kupują, to co ja, po prostu nie mają swojego ego, tylko wszystko tak jak ja. Albo jak inne osoby. Nie lubię też fałszywości i nieuczciwości, kłamstw i zadufania w sobie.

9. Gdzie chciałabyś być w tej chwili?

W Disneylandzie/domu chłopaka, który mi się podoba (Jezus Maria, muszę już z tym skończyć)/Parku Asteriksa/Na plaży/Przy basenie.

10. Lubisz dzieci?
Hm, często mnie wkurzają, jeśli są hałaśliwe i niewychowanie, ale są do zniesienia.

11. Gdybyś miała taką możliwość, do jakiej książki byś się przeniosła i dlaczego?

O cholera, trudne pytanie, zaraz poleci ciąg książek. Harry Potter, Władca Pierścieni, Miasto Kości, Eragon, Percy Jackson, Hobbit, i pełno innych fantasy. Dlaczego? Chciałabym poznać tamtejszych bohaterów i zapoznać się z magią, pomagać  w zwalczaniu zła.

Fajne pytania! Jeszcze raz dzięki za nominację. Przypominam, że byłam w Paryżu i jeszcze dzisiaj, albo jutro, pojawi się post opisujący mój pobyt. Natomiast 6 sierpnia wyjeżdżam do Czech i znowuż będzie przerwa. Ach, blogowanie to jednak trudna sprawa. Ale jest fajnie!

A teraz ode mnie pytania. Nominuję: cordeliesztukaparzeniaherbatynakrancumarzendevil-my-worldin-this-darkness-i-see-colors i viveere. Wiele blogów, które lubię, pominęłam, za co przepraszam, ale po prostu wydaje mi się, że LBA albo na nie nie pasuje, albo nie za dobrze znam autorki, albo po prostu z lenistwa nie chce mi się komentować. :/ Oczywiście nie musicie pisać odpowiedzi, LBA to tylko zabawa i do niczego nie zmuszam i na pewno się nie obrażę, jeśli nie chcecie tego robić. :)

Oto pytania do Was (dałam tylko 7, żebyście nie musiały się męczyć):

1. Czy przetrwałabyś 10 dni bez innych ludzi, w kompletnym odosobnieniu?
2. Jaki kolor najlepiej odzwierciedla Twoją osobowość?
3. Jakie jest miejsce, w które chciałabyś wyjeżdżać co rok?
4. Gorsi są fałszywi przyjaciele czy zupełna samotność?
5. Mając 1.000.000 zł do wydania w ciągu jednego dnia, co byś kupiła?
6. W które zwierzę chciałabyś się zmienić na dwie noce?
7. W której książce odnalazłabyś przyjaciela?

Pozdrawiam,
~Alczens.

2 komentarze:

  1. Dzięki za nominację, niedługo będzie post. (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, postaram się niedługo odpowiedzieć. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)