wtorek, 24 listopada 2015

Jajecznica.

Cześć!

Jak mówiłam, jestem chora. Właściwie to.. dziwna ta choroba. W czwartek i piątek miałam przeraźliwy katar. W sobotę czułam się dobrze, a w niedzielę miałam gorączkę i fatalnie się czułam. W poniedziałek w rezultacie pojechałam na tę wycieczkę, ale potem była masakra i dzisiaj nie poszłam do szkoły. Nie mam wysokiej temperatury, teraz w sumie czuję się dobrze. 

Każdy dzień ostatnio spędziłam w dziwnym otępieniu... ale ciągle mam wilczy apetyt. Szczególnie na naleśniki i... jajecznicę. NO PO PROSTU NIE UMIEM TEGO WYJAŚNIĆ, ALE DAJCIE MI JAJECZNICĘ.

Jem ją teraz na śniadanie i kolację, kiedy tylko mogę. Dlaczego akurat jajecznica? To pozostanie zagadką do końca mych dni.

Najbardziej bezsensowny post na Alicjonadzie. Chyba tylko ja bym mogła wpaść na pomysł,  żeby napisać o jajecznicy.

Kiedy w końcu napiszę jakiś głębszy post?!

Chcę napisać w weekend recenzję pewnej książki, jeśli do tego czasu ją skończę. No i kilka innych postów. Bo mam dość pisania takich głupot jak ta. Ale nie mogę się powstrzymać.

Jajecznica jest smaczna. No nie moja wina.

A Wy? Lubicie jajecznicę? Jaka jest Wasza ulubiona potrawa?

~Alczens.

8 komentarzy:

  1. A ja wlasnie przyjmuje jajecznice tylko na sniadanie bo inaczej zle sie czuje xD Dlatego bierz jajecznice kobieto jest twoja! :3 Zdrowka zycze <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Też aktualnie jestem chora, praktycznie nie umiem się odezwać :(
    Najlesze na świecie są naleśniki z nutellą <3
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jajecznicę z pomidorem, mniam!
    Również się rozchorowałam, także życzę zdrówka i dla Ciebie i dla siebie! ;)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi zrobiłaś trochę ochoty na jajecznice....:D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie to mam gorączkę i ten cały tydzień siedzę w domu... Niestety nie będzie fajnie jak wróce do szkoły wyliczyłem że będę musiał zaliczyć 3 sprawdziany :))) No ale może teraz się bardziej doucze no i 8 grudnia egzaminy gimnazjalne no i wypadało by być na lekcjach ale co zrobisz ja mam okropną gorączkę... Największa w tym tygodniu to 39.8 ... Ale jednak teraz lepiej się czuje. A co do jajecznicy to jem ją prawie codziennie... Jestem od niej uzależniony ^^ Chociaż powoli z wegetarianizmu przechodzę na weganizm to muszę ograniczyć produkty odzwierzęce... ;D
    Pozdrawiam
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dziwny zbieg okoliczności ale ja też ostatnio jem non stop jajecznice. Aż brakuje jajek xd.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jajecznicy. Lepsze jaja na miękko lub sadzone!

    Ulubiona potrawa? Pizza z camembertem, brokułami, szparagami, szynką i kabanosem. Dużo sera, dużo pomidorowej bazy!

    Drugie miejsce? Bigos z niezbyt kwaśną kapustą i pieczarkami.

    Trzecie miejsce? Klopsiki z serkiem wepchniętym w ich brzuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę jajek sadzonych D:
      Ale rozwinięta pizza, mi wystarczy z pieczarkami i oliwkami, przydałyby się jeszcze kapary i zadowolona :D.
      Szparagi na pizzy? :o .. XD
      Klopsy <3

      Usuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)