środa, 11 listopada 2015

Nibymądrzy ludzie.

Też Was wkurzają ludzie udający inteligentnych?
Tacy, którzy w Internecie zachowują się jak władcy, jak ktoś lepszy, jakby inni nie dorastali im do pięt?

Dzisiaj poruszę temat "nibymądrych" ludzi, których ja wystarczająco często spotykam, by mieć o nich pewne zdanie. Otóż mówiąc "nibymądrzy" mam na myśli tych, którzy:


  • na końcu zdań przesiąkniętych sarkazmem - lub po prostu niepasujących do niej - dodają uśmiechniętą buźkę bądź "XD".
Przykłady:
- "Ale ty jesteś głupi, przecież ktury pisze się przez "u" :) xD". oczywiście przez ó zamknięte, chciałam podkreśić ich głupotę
- "O mamo... ale idiota z ciebie... xD :D".
- "Miło było Cię poznać debilu :)".
Ludzie... to naprawdę jest potrzebne? Co chcecie przekazać w sposób dodawanie obłudy do każdej wypowiedzi? Nie, nie jesteście przez to ani inteligentniejsi, ani fajniejsi.


  • obrażają, hejtują, a piszą "ale to tylko moje zdanie".


Przykłady:
- "Boże, przecież to kompletna głupota. Co za bezsens... wypowiedzi pana Adama pokazują, że jego IQ jest mniejsze niż IQ asfaltu, a wszyscy jego przyjaciele to kretyni. Ale to tylko moje zdanie :)" uśmiechnięta buźka, nawiązując do punktu 1.
- "Nienawidzę homoseksóalistuf! Są gópi i bez sensu! Przeciw im!!!!!! Zabić ih!! Wymordowadź!!111!!11jedenjeden. Ale to oczywiście tylko moje zdanie."
To Wasze "tylko moje zdanie" możecie sobie sami wiecie gdzie wsadzić. Jak wyrażacie swoją opinię, to kulturalnie bądź po prostu nie piszcie tego cholernego "moje zdanie", bo skoro piszecie to, co o czymś myślicie, to chyba wiadomo, że to Wasze zdanie. Bo niby czyje? Waszego kolegi? To tak jakby powiedzieć "kontynuujmy dalej". Masło maślane.

To właściwie wszystko, co chciałam powiedzieć. Ten post trochę nie pasuje do Alicjonady, która miała być strefą radości, pasji i tak dalej - ale trochę postów przyprawionych ostrym pieprzem i moją opinią, jak widać, też tu się znajdzie. Właściwie ten pieprz nie był aż taki ostry, ale nic na to nie poradzę, że mam słaby charakter.

Dziękuję Wam za uwagę, dobrzy ludzie. Dobrej nocy Wam życzę!

~Alczens.

12 komentarzy:

  1. Jak ja takich ludzi nie lubię.. hejtują bez potrzeby... albo poprawiają na gorzej...
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale znam typ tych ludzi, pseudointeligenci/K

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie lubię takiego zachowania, kiedy ktoś się wywyższa ponad innych. Wiadomo, to jest fakt, że niektórzy są z danej dziedziny lepsi, a inni gorsi, ale to nie jest powód, żeby kogoś obrażać...
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na posta ! Ja również nie przepadam za takimi osobami
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, nienawidzę tego typu osób!

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem o co ci chodzi i niestety w internecie aż roi się od takich ludzi. Zawsze wszystko wiedzą najlepiej i niestety nie potrafią przyjąć do wiadomości, że możesz mieć inną opinię.

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post.Ja myślę tak samo jak ty.To są zwykli ludzie którzy w internecie chcą być "ludźmi internetów" i do wszystkich podskakiwać...A gdyby się ich spotkało w realu to chyba by dużo do powiedzenia nie mieli...
    Pozdrawiam cię i obserwuję liczę na rewanż :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra wiem o czym mówisz. To jest takie okropne , bo ty chcesz normalnie coś skomentować na YT a tu nagle wypowiada się jakaś osoba i mówi Ci ,że jesteś " gupia" i jesteś bahorem.... No nie polecam wnerwiają mnie tacy ludzie jak nic innego w świecie ! :(

    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    Zapraszam w wolnej chwili do nas
    Pozdrawiamy, xxx

    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie irytują takie osoby. :)

    OdpowiedzUsuń

NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ!
Z chęcią odwiedzę Twojego bloga, jeśli zostawisz link w komentarzu :)
Komentarze dają ogromną motywację! Z góry za pozytywny dziękuję :)